Verzendbeleid
Verzendbeleid
1. Verzendkosten
De verzendkosten worden automatisch berekend tijdens het afrekenproces, afhankelijk van het afleveradres en het gewicht van de bestelling. Binnen Nederland bieden wij voordelige verzendopties aan.
2. Verzendtijd
Wij verzenden uw bestelling binnen 24 uur na ontvangst van de betaling, mits het product op voorraad is. Bestellingen die op werkdagen voor 18:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen geplaatst in het weekend of op feestdagen worden de eerstvolgende werkdag verwerkt.
3. Bezorgservice
Wij maken gebruik van betrouwbare bezorgdiensten zoals PostNL en andere transportbedrijven. De verwachte levertijd is afhankelijk van de bezorgdienst en het leveringsadres, maar normaal gesproken ontvangt u uw bestelling binnen 1-3 werkdagen na verzending binnen Nederland en België
4. Leveradres
Zorg ervoor dat u het juiste afleveradres opgeeft bij het plaatsen van uw bestelling. Wij kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor zendingen die verloren gaan of vertraging oplopen door onjuiste adresgegevens.
5. Track & Trace
Wanneer uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u een trackingnummer waarmee u de voortgang van uw zending kunt volgen. Dit nummer wordt per e-mail naar het door u opgegeven e-mailadres gestuurd.
6. Internationale verzending
Op dit moment bieden wij alleen verzending in Nederland en België aan. Voor internationale verzendingen, neem contact op met onze klantenservice via info@tatkraftshop.nl voor de mogelijkheden en tarieven.
7. Vertragingen
Hoewel wij ons best doen om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden, kunnen er zich vertragingen voordoen door omstandigheden buiten onze controle, zoals drukte bij de bezorgdiensten of onvoorziene omstandigheden. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor dergelijke vertragingen.
8. Beschadigde of verloren zendingen
Mocht uw bestelling beschadigd zijn bij ontvangst of niet geleverd worden, neem dan binnen 7 dagen contact met ons op via info@tatkraftshop.nl. Wij zullen de situatie onderzoeken en zorgen voor een passende oplossing.
9. Verzendbevestiging
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u van ons een e-mail ter bevestiging, inclusief het trackingnummer (indien van toepassing). Houd deze e-mail goed bij voor eventuele vragen of problemen.